Gdzie można wykorzystać stoisko handlowe?

Jeśli szukasz szybkiego i taniego sposobu na rozpoczęcie biznesu w galerii handlowej – stoiska handlowe wydają się być idealnym rozwiązaniem. Umożliwia to sprawdzenie reakcji klienta na dany produkt, który nie jest powszechny na rynku. Gdzie sprawdzi się stoisko handlowe? Jakie nietypowe pomysły na stoiska handlowe są godne uwagi? Ile kosztuje wyspa handlowa? Jak możemy wykorzystać niepotrzebne stoiska handlowe? Odpowiedzi na te pytania znaleźć można w poniższym artykule, do którego przeczytania serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych czytelników.

Stoisko handlowe – gdzie się sprawdzi?

Warto zastanowić się nad tym, gdzie tak właściwie można wykorzystać stoisko handlowe. Jest to jedna z domen największych galerii handlowych. Przykładowo nie sprawdzi się ono w przypadku sennych pasaży- tamtejszy ruch nie jest satysfakcjonujący, co warto mieć na uwadze. Oczywiście nie wszystkie produkty sprawdzą się w przypadku tego wolnostojącego stoiska. Przede wszystkim musimy wykluczyć przedmioty o nieco większych gabarytach, a także te, które wymagają specjalnych warunków przechowywania (m.in. mięso czy warzywa). Warto zdawać sobie sprawę z tego, że szczególne ograniczenia widoczne są w przypadku handlu alkoholem. Otóż nie obędzie się bez posiadania specjalistycznej koncesji, natomiast reklama jest uregulowana wieloma surowymi przepisami, na które musimy zwracać uwagę. Oczywiście w miejscach publicznych nie możemy prezentować produktów, które przeznaczone są dla osób dorosłych. Najbardziej rozsądne wydają się być niewielkie gadżety i upominki- jest to towar idealny w przypadku stoisk handlowych. Ważne jest projektowanie mebli do galerii handlowych- w końcu zależy nam na maksymalizacji korzyści. Dzięki temu przyciągniemy wzrok klientów i zwiększymy zyski.

Nietypowe pomysły na stoiska handlowe

Gdzie można wykorzystać stoisko handlowe?Projektowanie sklepów w centrum handlowym to bardzo ważna kwestia z punktu widzenia marketingowego. Ciekawie zaprojektowana lokalizacja może przyciągnąć tłum klientów. Pomysłowość to siła napędowa biznesu. Biorąc pod uwagę dzisiejszą pandemię, a także nawracające lockdowny, branże mogą mieć problemy z tym, aby przestawić działalność na nowe tory. Bo o ile produkty elektroniczne mogą być magazynowane i sprzedawane online, to jednak lody czy cięte kwiaty ulegną zniszczeniu. Również biura podróży muszą mieć bezpośredni kontakt z klientami. Okazuje się, że wyspa handlowa może okazać się fantastycznym sposobem na to, aby obejść limity związane z ilością osób na danej powierzchni. W końcu aleje w galeriach handlowych są długie i szerokie. A przecież stoisko handlowe może stać się mini kwiaciarnią, lub biurem handlowym. Wystarczy zaopatrzyć się w odpowiednie meble sklepowe, których cena nie jest zbyt wysoka. To rozwiązanie wydaje się być optymalne w przypadku aktualnej sytuacji w kraju.

Zobacz również:

 

Stoisko handlowe – ile kosztuje?

Warto zastanowić się nad tym, jaka jest cena i koszt montażu stoiska handlowego. Oczywiście dużo w tym przypadku zależy od wielkości, budulca czy też sposobu wykonania. Dodatkowo często musimy liczyć się z kosztami mebli jubilerskich, o których nie możemy zapomnieć w przypadku sprzedawania biżuterii. Najtańsze wyspy handlowe dostępne są od około trzech tysięcy złotych. W przypadku nieco lepszych stoisk musimy liczyć się z kosztem oscylującym w granicach 10 000 zł. Jeśli zdecydowalibyśmy się na stoiska podświetlane lub inne, które zostały stworzone specjalnie na życzenie klienta, wówczas niekiedy zapłacimy 25 000 zł lub więcej. Zakup stoisk handlowych nie jest zbyt problematyczny. Możliwe jest zakupienie używanych egzemplarzy, dzięki czemu zminimalizujemy koszty związane z otworzeniem stoiska w galerii. Wystarczy, że będzie odpowiadać nam kolorystyka i kształt. Oczywiście do kosztów stoiska musimy zaliczyć czynsz w galerii handlowej, a także ewentualną pensję dla pracowników. Aby utrzymać lokalizację w czystości, ciekawym rozwiązaniem wydaje się być pokrowiec.

Jak możemy wykorzystać niepotrzebne stoisko handlowe?

Kiedy zakończymy kampanię marketingową, niektóre osoby obawiają się, że stoisko w centrum handlowym może okazać się zupełnie zbędne. Będzie jedynie zalegało w naszym magazynie, co wiąże się z dodatkowymi kosztami za przechowywanie. Jednak powinniśmy zmienić ten tor myślenia, gdyż jest błędny. Jeśli wykazujemy się choć odrobiną wyobraźni, nadal możemy na tym zarabiać. Przykładowo organizatorzy festynów regularnie decydują się na wypożyczenie używanych stoisk handlowych- koszt jest stosunkowo niski, a takie wydarzenia występują dość rzadko. Podobnie wygląda to w przypadku osób, które sprzedają pamiątki- kiedy zbliża się sezon turystyczny, najczęściej szukają oni ładnych ekspozytorów czy też innych mebli, które ułatwią sprzedawanie produktów. Alternatywnym rozwiązaniem jest wykorzystanie stoiska jako sklepik na szkolnej dyskotece. Koszt nowego stoiska oscyluje w granicach 10 000 zł, jednakże musimy dodatkowo doliczyć comiesięczne koszty, które mogą wynosić nas około 5000 zł.